διάγραμμα κιρσών
Πως να αποφύγετε τους κυρσούς – Μέθοδος 1/3 Βασικά μέτρα πρόληψης υγείας
07/07/2015
καλοκαιρινές δραστηριότες για τους κιρσούς
4 Καλοκαιρινές Δραστηριότητες που κάνουν καλό στους κιρσούς
21/07/2015

Πως να αποφύγετε τους κιρσούς – Μέθοδος 2/3 Φροντίζετε τα πόδια σας

κιρσοί

1) Αποφύγετε την παρατεταμένη ορθοστασία.

Το να στέκεσαι όρθιος για πολύ ώρα, αυξάνει την πίεση στις φλέβες των ποδιών. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η πίεση αποδυναμώνει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων.

  • Δεδομένου ότι η παρατεταμένη ορθοστασία είναι σχεδόν αναπόφευκτη σε ορισμένες θέσεις εργασίας, μειώστε την βλάβη μετατοπίζοντας τη θέση σας όσο το δυνατόν συχνότερα. Προσπαθήστε να περπατάτε τουλάχιστον κάθε 30 λεπτά.

Να κάθεστε σωστά

2) Να κάθεστε σωστά.

Καθίστε με ίσια την πλάτη και να μην σταυρώνετε τα πόδια σας. Η καλή στάση του σώματος βελτιώνει την κυκλοφορία, ενώ τα σταυρωμένα πόδια μπορούν να περιορίσουν τη ροή του αίματος προς και από τα πόδια.

  • Αποφεύγετε να κάθεστε για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς διακοπή. Σηκωθείτε κάθε μισή ώρα για να τεντώσετε τα πόδια σας και να περπατήσετε λίγο.

Κρατήστε τα πόδια σας ψηλά, όταν είναι δυνατό

3) Κρατήστε τα πόδια σας ψηλά, όταν είναι δυνατό.

Βάλτε τα πόδια σας ψηλά και χαλαρώστε, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης κιρσών. Προσπαθήστε να σηκώσετε τα πόδια σας πάνω από την καρδιά σας για 15 λεπτά, 3-4 φορές την ημέρα. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση της κυκλοφορίας και τη μείωση της πίεσης.

  • Όταν είναι δυνατό, κρατήστε τα πόδια σας ψηλά όταν κάθεστε ή κοιμάστε.

Αλλάξτε την γκαρνταρόμπα σας

4) Αλλάξτε την γκαρνταρόμπα σας.

Βελτιώστε την κυκλοφορία στο κάτω μέρος του σώματος σας, αποφεύγοντας τα εφαρμοστά ρούχα. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και αποφύγετε τα σφιχτά ρούχα γύρω από τη μέση, τα πόδια και τη βουβωνική χώρα σας.

  • Φορέστε άνετα, χαμηλοτάκουνα παπούτσια αντί για ψηλά τακούνια. Τα χαμηλοτάκουνα παπούτσια, μπορεί να βοηθήσουν τις γάμπες σας να τονοθούν, το οποία θα βοηθήσει την κίνηση του αίματος εύκολα μέσα στις φλέβες σας.

Να φοράτε κάλτσες συμπίεσης

5) Να φοράτε κάλτσες συμπίεσης.

Αν αναπτύσετε κιρσούς, δοκιμάστε να χρησιμοποιείσετε τακτικά κάλτσες συμπίεσης. Μπορούν να αγοραστούν σε καταστήματα ιατρικού εξοπλισμού ή φαρμακεία και έρχονται σε μια ποικιλία από διαφορετικές συμπιέσεις. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν από την αγορά.

  • Χρησιμοποιήστε μια μεζούρα για να μετρήσετε τα πόδια σας, ώστε να πάρετε το σωστό μέγεθος.