κιρσοί
Πως να αποφύγετε τους κιρσούς – Μέθοδος 2/3 Φροντίζετε τα πόδια σας
12/07/2015
φλεβικές παθήσεις στην κύηση
Επιστημονικές διαλέξεις στην Κλινική Ρέα
20/10/2015

4 Καλοκαιρινές Δραστηριότητες που κάνουν καλό στους κιρσούς

καλοκαιρινές δραστηριότες για τους κιρσούς

Ήρθε το καλοκαίρι, άνοιξε ο καιρός και μας δίνει την δυνατότητα να ασχοληθούμε με πολλές δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούν πολύ, όποιον υποφέρει από κιρσούς αλλά και όσους θέλουν να βελτιώσουν την αντοχή αλλά και γενικά την υγεία τους.

Συγκεκριμένα 4 από αυτές, που θα δούμε παρακάτω, βοηθούν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων των κιρσών αλλά και στο να μην χειροτερέψουν.

Περπάτημα

Είτε κάνετε πεζοπορεία στο βουνό, περπατάτε στην παραλία ή στη γειτονιά σας, το περπάτημα είναι μία πολύ καλή άσκηση για όποιον υποφέρει από κιρσούς. Το περπάτημα γυμνάζει τις γάμπες και διευκολύνει τις φλέβες στο κάτω μέρος του ποδιού να στείλουν το αίμα πίσω στην καρδιά. Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις και μπορούν να το απολάυσουν όλοι, χωρίς να χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση.

Ποδηλασία

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για να εξερευνήσετε την γειτονιά σας και τις γύρω περιοχές με το ποδήλατο. Η ποδηλασία είναι επίσης μία πολύ καλή μορφή άσκησης που δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, γυμνάζει τις γάμπες και βοηθά τα άτομα με κιρσούς, ειδικά αν βρείτε και μερικές ανηφόρες στη διαδρομή σας. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε το αυτοκίνητο με το ποδήλατο, για τις διαδρομές που κάνετε κοντά στο σπίτι.

Κολύμπι

Ως άσκηση χαμηλής έντασης, με εξαιρετικά αερόβια οφέλη, τίποτα δεν ξεπερνά το κολύμπι. Το κολύμπι είναι πολύ δημοφιλές το καλοκαίρι, καθώς είναι η εποχή της παραλίας, αλλά και ένας τρόπος για να δροσιστούμε από την ζέστη. Άν δεν είστε τύπος της παραλίας, τότε μπορείτε να εγγραφείτε σε προγράμματα γυμναστικής σε πισίνα, που βοηθούν όπως τα παραπάνω τις γάμπες και κατ’ επέκταση το πρόβλημα των κιρσών.

Yoga

Οι στάσεις που παίρνουμε κάνοντας yoga, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώσουμε την κυκλοφορία του αίματος και να μειώσουμε τα συμπτώματα των κιρσών. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι αυτές που σηκώνουμε τα πόδια πάνω από την καρδιά, καθυστώντας πιο εύκολη την κυκλοφορία στις φλέβες. Το καλοκαίρι, με την συμμετοχή σε μαθήματα yoga που γίνονται σε εξωτερικούς χώρους, μπορείτε να απολαύσετε τον καθαρό αέρα και την λιακάδα καθώς γυμνάζεστε.